Najnowsze Wpisy

Do MaLeJ`Mi Komentarze (3)
01. lutego 2004 15:15:00
linkologia.pl spis.pl

Pisze do malej mi bo ona se to mysli ze ta tajemnicza "fajna dziewczyna" ktora poznalem to jest ktos wiecej dla mnie niz kolezanka... NO WIĘC MaLa`Mi NIE JEST TAK JAK MYSLISZ TA DZIEWCZYNA TO TYLKO MOJA KOLEZANKA MOWIE CI TO NORMALNIE LEGALNIE PRYWATNIE PUBLICZNIE I OFICJALNIE NA MOIM BLOGU :)))

rabbit : :

linkologia.pl spis.pl

czesc ludziska jestem po wielkiej przerwie :))))) ....Hmmm co bu tu wam napisac miałem urodzinki .. nio i było niemilutko :((( ale no cóż nie zawsze moze być tak ja sie chce ...no nie :| ale no cóż ... i jeszcze poznałem fajną dziewczyne ...ona sie cyba domyśli ze to o nia chodzi... i tak po zaty to wszystko ok... bez paru takich sprw o których nie bede tu pisał bo nie wypada :D ( :( )niom i jeszcze jedno...oceny mam do dupy ale to szczegół na zakończenie bedą super :))))))))))))) heheh pozdro 3m cie sie papap :**********

rabbit : :

Dy dY DY dy DYsKa Komentarze (9)
12. stycznia 2004 15:33:00
linkologia.pl spis.pl

czesc wam ludziska sporo czasu mnie tu nie było bo normalnie legalnie niechce mi sie nic tu pisac ... i niemam czasu wogule (no). A teraz tak se siedze na ircu nikogo niema i se czekam asz moja muti da mi obiadka i se bede wcinał :D a potem ide na FRANCE a po france moze jakieś lekcje zrobie ? niom zobacze jeszcze ale znająć mnie to mi sie nie bedzie chiało ;/ heheh bo to coały ja :D I jeszcze wam powiem ze ostatnio byłem na dyskotece w DOMu KULTURy ale kurde tak jakoś chamsko było ... tzn moze i loz było ale nie miałem natchnienia zeby tańczyć i siedziałe m na stole i patrzyłem sie jak inny tańczą a poten na 30 min wszedłem na parkiet potańczyłem i TEsz bYło lOOoozacko :D Nio a najwarzniejsze to to ze wczotaj czyli  ( 11. 01. 2004 od godz.7:30 ) byłem na nogach tzn byłem wolontariuszem Na Wielkiej Orkiestrze Swiątecznej Pomocy (WOŚP) niom i od 8 do 10 kwestowałem na Kosciuszki a potem na rynku i pod kosciołem :DDDD heheh ałę łach był ale tam ludziska najwiecej Money dawali :D i tak ma byc w końcu to jeden dzień w roku jest taki ... . Niom to tak w małej czesci wam cos napisałem i bede (moze) tu wpadał czesciej ... papa 3rzymcie siem !

SIEEEEE..... MAAAA!!!!!!!!

                         
rabbit : :

linkologia.pl spis.pl

Wczoraj Było normalnie legalnie prywatnie publicznie i co najwazniejsze ZAJEBISCIE... Wczoraj 10 osob z naszej klasy robilo sobie "wigilje" z alkoholem :PP Bylismy umowieni do Aparatki na 9 ale oczywisie Marta Ingora i Graby sie spoznili...  Po tem byla wielka zrzutka na wódkę.. Grabo i Dayton kupili 3 flachy...I zaczelo sie wielkie picie:PP Marta wpadla na genialny pomysl zaproszenia kaski bartkowiak.. oczywisicie planowalismy ze jak ona przyjdzie to jej drzwi nie otwoerzymy heheh :))) ale nic z tego nie wyszlo bo akurat gdy zjuawila sie kaska weszli grabi i Dayton z OJCZYSTĄ i nie mielismy wyboru zeby jej nie wpuscic... Wszyscy sie tak najebali jak nie wiem co:)) Potem kaska miuala jeszcze 14 zl wiec Grabo znowu poszedl po jeszcze jedna wódke ale i tak pół z niej wypil razem z Daytonem... Najbardziej to sie chyba upiła Dominika I Ingora... heheheh  Potem od 1 do 3 byla jedna wielka izba wytrzezwien.. Wszyscy trzezwieli jak tylko mogli.. Szczota prawie przez ten caly czas lezal u Sandry z recznikiem na miordzie... heheh ale jedyn slowem bylo zajebiscie.. O 3 wszyscy poszlismy do domu... NIgdy nie zapomne tego dnia i........... IMPREZY Z ALKOHOLEKM NIECH STANA SIE CODZIENNOŚCIA!!!!!!!!!!!!!!

rabbit : :

MisssSSSsssSSSsssSSSsss...:) Komentarze (1)
22. listopada 2003 08:57:00
linkologia.pl spis.pl

Czeeeeeeeeeeeeeść wammmmmmmmm J)))))))) !!!!!!!! hehs dziś jest 22 listopada(sobota) i dziś własnie są wyboryyyyy MiSsSsSsSsSs.... Ziemi Górowskiej:D niom i ja tak normalnie na legalu se pujde ;];] ...... no i niewiem czy jeszcze mam jakąś fawotytke ale... to się zobaczy J niom. A tak poza tym to wszystko postaremu , nic się nieche zmieniać K . 3Majcie się mocnooo...J papppa :*************

               
rabbit : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

natalia15 | billigfotbolsale | elo123456789 | zaraza-czyli-to-i-tam-o-mnie | fabryka-rzeczy-niemozliwych | Mailing